چه اتفاقی می افتد هنگامی که نتایج کلیه شما نمایش 1.9
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هنگامی که نتایج کلیه شما نشان می دهد 1.9 چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا 1.9 بدان معنی است شما LS کراتینین سرم 1.9، که ممکن است کلیه ها نشان می دهد اند خفیف آسیب دیده است و یا شما خوردن بیش از حد غذا با پروتئین بالا در یک زمان کوتاه و یا شما عفونت دارید و غیره. اگر آن را با در نظر گرفتن پروتئین بیش از حد و یا برخی از عوامل غیر پاتولوژیک دیگر ایجاد می شود، سطح کراتینین بالا به حالت عادی با علل عقب ناپدید شد. اگر آن را به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، شما نیاز به برخی از اقدامات برای تعمیر کلیه های آسیب دیده.

چگونه برای کاهش فشار خون بالا ناشی از صدمه به کلیه؟

در درمانگاه، کراتینین 1.9 است در مرحله 2، نزدیک به مرحله 3 (بیش از 2.0) بیماری های کلیوی، بدون کنترل خوب آن را به مرحله 2 به سرعت در حال لغزش.

اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا، اولین بار شما نیاز به ایجاد یک برنامه رژیم غذایی مناسب است که مفید به prptect کلیه خود را از آسیب بیشتر با کاهش بار کار از کلیه ها.

سپس، چیزی که دوم این است که یک درمان سیستماتیک است که نکته کلیدی برای کاهش سطح کراتینین بالا. در اینجا من توصیه بالا هفت درمان را برای شما، آن را به یک سری از روش های درمانی منحصر به فرد بر اساس طب سنتی گیاه چینی است و با هدف تعمیر کلیه های آسیب دیده. با کمک از کسانی که درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.

هر یک از این روش های درمانی دارای ویژگی های خاص خود را در طول پزشکان درمان خواهد درمان های مختلف برای بیماران ترتیب بر اساس شرایط خود را دارند. اگر شما می خواهید بدانید که درمان است بهترین راه حل برای شما، شما می توانید وضعیت، بیماری خود را دقیق برای ما ارسال، پس از آنالیز ما به شما بهترین توصیه برای رایگان. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک نمی کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-basics/4032.html





:: برچسب‌ها: اصول CKD، نتایج کلیه نشان می دهد 1 , 9، چه اتفاقی می افتد هنگامی که نتایج کلیه شما نمایش 1 , 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: